#1 Kodujuust mustikate ja kaneeliga

Sisaldades 100 grammi kohta tervelt 11 grammi valku, on kodujuust üks parimaid valguallikaid. Lisaks muudab selle happeline keskkond valgud kergemini seeditavaks ja organismil on neid hõlpsam omastada. Siia kombosse sobivad hästi vähe kaloreid sisaldavad mustikad: 100 grammis mustikates on kõigest 40 kilokalorit. Lisaks sisaldavad need C-vitamiini, mangaani ja palju kiudaineid. Retsepti kuuluv kaneel aitab aga veresuhkrutaseme tasakaalus hoida, mille tulemusena ei teki ootamatuid näljahoogusid.

#2 Kreeka jogurt chia-seemnete ja meega

Kreeka jogurt on valgusisalduse poolest tõeline leid – väike topsitäis annab 17 grammi valku ja vaid 100 kilokalorit. Chia-seemned sisaldavad aga 20% valke, mis on paljude teraviljadega võrreldes oluliselt kõrgem protsent. Lisaks on neis 8 korda rohkem oomega-3-rasvhappeid kui lõhes. Magusa maitse annab vahepalale lusikatäis mett. See sisaldab ideaalses proportsioonis kiiresti imenduvat glükoosi ja aeglaselt lõhustavat fruktoosi, andes eriti efektiivse energialaengu enne või pärast trenni.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised