Foto: Shutterstock

Pärast trenni

Pärast treeningut on soovitav juua üks klaas madala rasvasisaldusega shokolaadi ja piima kokteili. Tänu rasvade ja süsivesikute ideaalsele vahekorrale on see väga tõhus lihaste taastaja.

Enne showsid ja castinguid

Enne esinemist on kasulik süüa kaerahelbeid, mis hoiavad veresuhkru stabiilsel tasemel. Kui lisada juurde veel apelsini, siis vitamiin c aitab vähendada stressihormooni kortisooli taset.

Tšillipipar parema tuju nimel

Palju üritusi, kiire tempo, sunnitud poosid – kõik see võib ükshetk tuju nulli viia. Mida siis teha… Ei, shokolaad, vein ega pitsa siin ei aita, vaja on midagi hoopis tulisemat. Punane  tšillipipar kiirendab vereringet ning ergutab kogu keha. Peale seda on vaim värske ja erk ning tusatujust pole jälgegi.

Enne und

Tiheda graafikuga inimestel on tihti raskusi uinumisega. Päev on pakkunud nii küllaldaselt emotsioone ja elamusi, et unel on sealt väga raske läbi murda. Sellises olukorras on soovitav süüa üks banaan, sest see sisaldab trüptofaani, aminohapet, mis põhjustab unisust. Kasuks tuleb ka klaas piima ja viil juustu.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Kõik metsa kümblema!

Shinrin-Yoku, mis on tõlgituna kui "metsa suplemine", tähendab rahuliku jalutuskäigu ajal metsa atmosfääri tunnetamist. See on teraapia, mis töötati välja…