Toimetas: Keit Laisaar
Foto: Shutterstock

Paljajalu kõndimine parandab tasakaalu ning tugevdab kogu keha lihaseid. Muide, eriti hea on see just tuharalihastele. Boonuseid on veelgi – nimelt paljajalu käies liigub verd rohkem jalgadesse ja seega ei pea kannatama külmade jalgade pärast.

 

Paljajalu käimine mõjub ka loodusliku pediküürina

Käies paljajalu liiva peal, koorib see paksenenud jalanahka. Muru peal käes hooldavad nahka aga eeterlikud õli. Samuti masseerib see jalataldasid ning laseb jalgadel hingata. Kuna jalaseen armastab umbset ja niisket keskkonda, siis ilma jalanõudeta käimine hoiab jalaseene eemal. Kindlasti võiksid paljajalu käia need, kel probleeme kõrge vererõhuga, kuna viimased uuringud on näidanud, et stimuleerides närvilõpmeid jalataldadel, alandab see vererõhku.

 

Paljajalu käimine on hea maandus

Paljajalu käimine aitab maaga paremini ühenduses olla. Inimese kehal on positiivne laeng, maal aga negatiivne ning see sünkroniseerub kehaga. Paljajalu kõndides me maandame end ja meie kehas olevad vabad radikaalid saavad samuti maanduse. Vabad radikaalid on seotud mitemete haigustega nagu kasvajad või südamehaigused.

 

Käige (palja)jala!


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised