Allikas: geniusbeauty.com
Foto:freedigitalphotos

Seekord räägiks aga hoopis sellest, millised toiduained soodustavad aju erksamat tegevust.

Munad toidus panevad mõtted kiiremini liikuma

Selleks, et aju hakkaks üleüldse paremini funktsioneerima vajame me vitamiini B12. Vitamiin B12 on väga oluline just närvirakke silmas pidades. See tähendab, et selle puudus on aluseks kiirele ärritumisele, depressioonile ja vähenenud kognitiivsetele võimetele (mälu, taju, tähelepanu jne). Järgnevalt vajame natuke foolhapet, mis on oluline tagamaks normaalset rakkude jagunemist, on kaasatud vereloome protsessi ning reguleerib süsivesikute ja rasvade ainevahetust.

Jood tagab kilpnäärme normaalse funktsioneerimise, vastasel korral võivad esineda sellised nähud nagu letargia, kaalutõus ja depressioon.

Lõpuks vajame ka D vitamiini, mille puudus soodustab depressiooni, dementsust, parkinsoni tõbe ning ka PMS`i (Premenstruaalne sündroom).

Kõike seda saab aga tasakaalustada lisades oma toidusedelisse munad, mis oma olemuselt ja toiteväärtuselt on võrreldavad miniatuurse elektrijaamaga.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Kõik metsa kümblema!

Shinrin-Yoku, mis on tõlgituna kui "metsa suplemine", tähendab rahuliku jalutuskäigu ajal metsa atmosfääri tunnetamist. See on teraapia, mis töötati välja…