Iga minut tehakse maailmas üle kolme miljoni foto ning pea 90% neist tehakse nutitelefonidega. Seetõttu on Huawei pühendunud fotograafiale, et pürgida täiuslikkuse poole, tehes selleks koostööd juhtiva kaameratootjaga Leica. Toetudes Mate 9 ja P9 topeltkaamerate edule on Huawei oma uue P10 nutitelefoniga turule toonud nende järgmise põlvkonna esindaja – Leica 2.0 topeltkaamera. Tegu on esimese kaameraga, millesse on ehitatud ülitäpne 3D näotuvastustehnoloogia, mis suudab tuvastada pildistatud nägusid ning neid pisidetailideni täiustada.

 

Uus lipulaevamudel võimaldab kasutajatel teha kunstipäraseid portreepilte, mida saab täiendada Leica stiilis loomuliku bokeh efektiga. Huawei-Leica sügavusteravus algoritm aitab luua teravamate ja selgemate piiride ning erksate värvidega pilte, kus taust on samas sujuvalt udustatud. Efekt on kasutatav nii RGB kui ka monokroomrežiimides ning fookuspunkti saab muuta ka pärast pildistamist. See efekt on kaameral olemas nii üldiseks pildistamiseks laia ava režiimis kui ka spetsiaalselt portreede tegemiseks mõeldud portreerežiimis.

 

P10 perfektsete portreede kampaania keskmes on telereklaam, mis keskendub inimeste nägudele ning kus läbi nende portreede ning ilmete jutustatakse igaühe erilist lugu. Reklaamvideo on kirev kollaaž erinevatest inimestest, kellest igaühel on erinev taust ning amet. Neist igaühte saadab stseen nende elust, rõhutades nende individuaalsust ning ainulaadsust.

 

Täispikka videot saab vaadata siit: https://www.facebook.com/HuaweimobileEE/videos/1440669712906477/


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised