Paul Mitchelli®kaubamärk kuulutati Suurbritannias toimuval iga-aastasel konkursil ametlikult ägedaks, saades mõjuka Coolbrandsi®staatuse!
Coolbrandsi® valisid välja sel aastal 3000 tarbijat koos 37-liikmelise žüriiga, mis koosnes disaineritest, moenõustajatest, meediapersoonidest, modellidest ja muusikutest. Ägedust aitasid mõõta teiste seas ka telekokk Glzzi Erskine, lauljad Laura Mvula ja Charli XCX, Bestivali looja Rob da Bank ja modell Daisy Lowe.
Prestiižne Coolbrandsi® esialgne nimekiri loodi tuhandete brändide põhjal ning nende seast valiti välja 1136 parimat kaubamärki. Seejärel hindas 37-liikmeline žürii igat kaubamärki individuaalselt, keskendudes aspektidele nagu stiil, innovaatilisus, originaalsus, ehtsus, ihaldatavus ning ainulaadus.
Peale žüriipõhist analüüsi avaldati nimekiri valitud kaubamärkidest 3000 Suurbritannia kodanikule hindamiseks.
Nii žürii kui ka tarbijate hääled ühendati, mille tulemusel loodi lõplik nimekiri enim hääli saanud kaubamärkidest. Paul Mitchell püsis konkurentsis ning positsioneeris end mõjukas listis koos Apple, Aston Martini, Tiffany and Co ja Tangle Teezeriga parima 73 kaubamärgi hulka.
Mis teeb Paul Mitchelli® lahedaks?
1980. aastal otsustasid kaks sõpra, Paul Mitchell ja John Paul DeJoria, asutada firma, mis suudab pakkuda luksuslikku juuksehooldust taskukohase hinnaga, on looduslik ning ei ole testitud loomadel.
Kõigest 700 dollarilise algkapitaliga suutsid nad luua juuksehooldussüsteemi, mis koosnes 4 tootest: Shampoo One®, Shampoo Two®, The Conditioner® ja Hair Sculpting Lotion®.
Tänaseks on nende unistus tõeks saanud – Paul Mitchell® toodab tänapäeval üle 100 toote ning on esindatud rohkem kui 80 erinevas riigis!
Paul Mitchelli® luksuslik juuksehooldus – nüüd ametlikult Cool!
Coolbrandsi® küsitlust on läbi viidud juba 2001. aastast saati. Tulemused avaldatakse septembris ning igal aastal antakse välja ka kõvakaantega raamat, kust leiad käesoleva aasta lahedaimad kaubamärgid!
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…
HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…