„Mu tütar ja tema sõbrannad teavad kümneid programme, mis muudavad iga naise kaunimaks. Hiina PhotoWonder teeb talje kitsamaks, topeltlõua kustutab ära FaceTune. Laias laastus oskab Photoshopi kasutada iga teine teismeline. Like, südameke ning lugematud kommentaarid stiilis WOW!, Sexy! Hot! Pärast Instagrami sirvimist seisab Grete peegli ette ja näeb ennast. Nii nagu ta on. Ilma igasuguse filtrita. Mis tema peas sel hetkel toimub, sel teemal ei julge ma mõeldagi,” ohkab mu ammune tuttav.
Sotsiaalmeedia on parim kaasaja peegel, uusim suhtluskeel, kui nii võib öelda. Aja kulgemisele vastu võidelda on aga sama mõttetu, kui kuulutada sõda ilmataadile. Nii käib ka väike Grete ajaga kaasas ning jälgib oma Instagramis paljusid tuntud kaunitare ja maailmakuulsaid modelle. Paljud neist on teinud oma ilumuutusest kaubamärgi, vaata kasvõi Kylie Jenneri ülilopsakaid huuli, millega ta nüüd miljoneid teenib. Tuleb välja, et Instagramis on ilusüstid sama tavaline asi kui näiteks uue käekoti ostmine või nädalalõpureis spaasse. Ja kui see on nii lihtne ja kättesaadav, siis miks mitte?
„Grete, kas sina oleksid nõus iluopile minema?” küsin ma lootes saada eitavat vastust. Aga tüdruk hakkab hoopis mõtisklema: „Võib olla isegi, et teeks. Aga ainult siis, kui oleksin kindel, et tulemus jääb loomulik. Kui saaks vaid seda uut välimust endale kõigepealt arvutis või telefonis näkku proovida …”
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…
HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…