Make Up Store sai tänavu 15-aastaseks. Firma muinasjutulise eduloo taga on Mika Liias – mees, kes viis oma firma sõna otseses mõttes keldrist maailmaavarustesse.

Kuidas on lood meigikunstniku õrna hingega?
Loomingu puhul on kired kerged möllama ja pisemgi kriitika võib mõnikord tunduda otse südamesse lajatatud piksenoolena. Seepärast küsin, kas kliendil on alati õigus. Mika vastab, et kunagi pole sellist olukorda, et kellelgi on õigus. Ta leiab, et klient ei tule poodi otsima midagi, mis tal juba olemas on – ta tuleb selleks, et saada uus kogemus ja emotsioon. Seepärast ongi Make Up Store’i kauplustes tööl meigikunstnikud, kes end pidevalt arendavad ja kes annavad kliendile nõu, mitte ei ulata kätte toodet.
Milline on sinu töömoraal?
„Ei tohi jääda pidama sellele, mida juba oskad ja tead,” leiab Mika. „Kui sa oma töös enam tulevikku ei leia, tuleb järele mõelda, kas see on ikka see, mida sa tõeliselt teha tahad. Õnne ei saa osta, vaid tuleb olla iseendaga tasakaalus, sest töö annab sulle vastu seda, mida sa ise sinna panustad. Kuigi ma ei osanud seda ette näha, et 15 aasta pärast teab Make Up Store’i kogu maailm, oli mul suur soov anda meigiõpet ning sinna juurde oli vaja leida meigitooteid. Ja nii see kõik veerema hakkaski.”
Kas sa võtad kuulda ka teiste nõu ja soovitusi?
„Kui ma alustasin oma meigikooli ja tooteliini välja töötamist, oli päris palju neid, kes selle idee maha laitsid, aga ma jäin endale kindlaks,” tunnistab Mika. Ta leiab, et kindlasti ei saa teiste nõuandeid alahinnata, kuid kõige tähtsam on järgida seda, mida ütleb sulle sinu süda. „Nii mõnigi kord on kasulik vaadata peeglisse ja ka enda selja taha ning alles siis otsustada!”
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…

Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…

Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…

Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…

Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…

HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…