Ülemaailmselt tuntud RevitaLash esitles oma ripsme- ja kulmuhooldustooteid Hilton Park Tallinn hotellis.
Ühendriikidest pärit ja mitmeid auhindu võitnud bränd, mille töötas välja silmaarst dr Michel Brinkenhoff, on iluarmastajatele ja –ekspertidele ammu tuntud ning nüüd ka saadaval mitmetes ilusalongides ja spaades üle Eesti.
RevitaLash Cosmetics rõhutab loomulikku ilu, kasutades kvaliteetset patenteeritud BioPeptin Complex® tehnoloogiat, mõjuvõimsaid peptiide ja vananemisvastaseid antioksüdante.
Eesti Tippmodelli võitja Kätlin Hallik räägib oma kogemusest: Modellina meigitakse mind igapäevaselt ning see mõjub muidugi nahale ja ripsmetele halvasti. Mõnda aega tagasi palus RevitaLash mul nende tooteid proovida ja praegu saan öelda, et juba 3 nädala möödudes tunnen ja näen, et mu ripsmed on paksemad ning kulmugeel toimis koheselt“. Kätlin tunnistas ka, et ta ei jõua juba oodata 3 nädala pärast lubatavaid lõpptulemusi. „Jagan tulemusi kindlasti oma Instagrami sõpradega, nii et hakka mind järgima @BallamOfficial“.
Ka iluguru Beatrice jaoks ei ole antud hooldustooted võõrad: „Kasutan meiki palju, kuid minu jaoks on loomulik ilu oluline. Hakkasin hiljuti RevitaLash’i katsetama ning jagan oma arvamust sotsiaalmeedias mõne nädala pärast. Eks näeme, kas RevitaLash täidab oma kaunite ripsmete lubadust“.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Koostöös peitub jõud – COLLAB4MOOD
COLLAB4MOOD on nelja eestimaise alustava brändi FIBAMI, OMOMi, PAUL BERGi ja LÕÕMu ühiskollektsioon, mis tuleb kokku 24.augustil toimuvaks Antoniuse moeetenduseks. Antoniuse…