ILU NUMBRITES: Mis riigis ostetakse kõige rohkem kosmeetikat ning mis on populaarseim toode?

Kus elavad öko-kosmeetika suurimad fännid ning milline ilutoode on kõige popim? Uurisime välja.

# NAHAHOOLDUS ON NR 1

Ühel päeval kannad sätendavat lainerit ja järgmisel oled tuline meigivaba look’i fänn? See ongi naiseks olemise rõõm! Kuid vaatamata trendidele ja tujudele, jääb näohooldus alati kõige tähtsamaks, või vähemalt nii väidab statistikaportaal Statista. Kui kogu ilumaailma valikut võib jagada viide kategooriasse: naha-, juuksehooldus, dekoratiivkosmeetika, parfüümid ning hügieenitarbed, siis just esimene moodustab 36,4% kogu müügist. Sellele järgnevad juuksehooldus (22,9%) ja dekoratiivkosmeetika (18,2%).

 

# AASIAS OSTETAKSE ROHKEM KOSMEETIKAT

The Beauty Economy Special Report näitab numbrites, et kõige suuremad iludiilid toimuvad just Aasias. Ja siin pole midagi imestada, näohooldus on Koreas ja Jaapanis alati tähtsal kohal olnud ning seda tõestavad ka statistilised andmed, nimelt ostetakse seal tervenisti 36% kogu maailma kosmeetikavarudest. Järgmisel kohal on Põhja-Ameerika (24%) ja Euroopa (26%).

 

# USA ÖKO-KOSMEETIKAT

USA elanikud usuvad, et kuna suurlinnade õhus on juba piisavalt palju kemikaale, siis ei tasu ohtlikke keemilisi aineid veel kreemiga koos nahale määrida. Turu-uuringu agentuur Mintel kinnitab, et iga seitsmes ostja on teadlik sellest, et õhusaaste mõjutab suuresti naha väljanägemist. Seetõttu ostetaksegi 35% looduskosmeetikast just USAs.

Puhtad ja orgaanilised ilutooted on eriti populaarsed New Yorgi elanike seas ja on saanud seal tuult tiibadesse tänu mitmemiljonise jälgijaskonnaga blogijatele. Komponentidest eelistatakse C-vitamiini, erinevate puuviljade happeid ja probiootikume. Lisaks looduskosmeetikale kasutatakse koduses näohoolduses järjest rohkem spetsiaalseid puhastusharju, mida leiab juba iga viienda newyorklane vannitoa riiulilt.

 

# KÕIGE POPULAARSEM ILUTOODE ON RIPSMETUŠŠ

USA statistikaamet raporteerib, et 2016. aasta enimostetud ilutooteks on ripsmetušš, mille müügi pealt teeniti pea 942 miljonit dollarit. Teisel kohal on silmalainer, mis tõi ilupoodide kassadesse ligi 617,5 miljonit dollarit. Sarnane olukord iseloomustab ka Suurbritannia turgu, kus müügitehingute poolest on ripsmetušš samuti esimene, teisele kohale jääb aga väikese kasumivahega huulepulk.

 

# AASTA HITT-TOODE – NÄOMASK

Näomaskide populaarsus kasvab üle maailma: Jaapanis armastatakse üle kõige mustpeadega võitlevaid ning valgendava toimega variante, USA-s ja Eestis aga niisutavate ning puhastavate omadustega maske.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised