Hoolimatus nullib pingutused

Kas lood, mis pajatavad rösteris üles sulanud või aiatöödel abiks olnud kunstküüntest, on pelgalt linnalegendid või on neil siiski ka tõepõhi all?

Küüned ja kokkuhoid

Üldisest majanduslangusest on hoogu saanud kliendikäitumine, mille sisuks on kahe hoolduse vahelise aja ülemäära pikaks venitamine. Esmapilgul võib tunduda, et tegemist on majanduslikult mõistliku käiguga, hiljem iga asendatud küüne eest lisaraha välja käies jõuab aga kohale reaalsus. Arusaam, et kui küünte väljanägemine ei sunni neid just taskupõhja peitma, siis pole tarvidust veel ka küünetehniku poole pöörduda,  on vääramast vääram. 2-3-nädalased hoolduste vahed ongi määratud selleks, et küüned igal ajal kaunid välja näeksid. Siinkohal toob Angela Anton näite Inglismaalt, kus õigeaegsele hooldusele mitteilmumine lükkab vastutuse oma küünte heaolu eest automaatselt kliendile ning vabastab küünetehniku võimalikest garantiinõuetest.

Raha ei ole kunagi palju ning seetõttu viib teadmine, et kusagil pakub keegi sama teenust märgatavalt odavama hinnaga, tihti küünetehniku vahetamiseni. Siinkohal tuleks klienti suunata huvituma mitte ainult teenuse hinnast, vaid ka küünetehniku erialasest professionaalsusest. Rändamine erinevate spetsialistise vahet tekitab peavalu eelkõige kliendile, aga ei jäta puutumata ka tehnikut. „Ka võib erinevate küünetehnikute “kompott” väga ebameeldiva tulemuseni viia ja lõpuks on süüdlast raske välja selgitada,“ ütleb Anton.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised