H&M tõi Eestis müügile ilutooted

Tänasest on Rocca al Mare ja Ülemiste keskuste H&Mi kauplustes avatud iluosakonnad. Tootevalikust leiab kaunites kullatooniga ehitud pakendites dekoratiivkosmeetikat, rikkalikult küünelakke ning meigitööriistu.

Sarja võtmeideeks on “Mood Sinu näole” ning  jätkuvalt arenev sari keskendubki ennekõike hooajatrendidele, värsketele ideedele ning värvidele. Uus ilutoodete sari lansseeritakse üheaegselt ligi 40 riigis, kaasa arvatud Baltikumis.

“Oleme põnevil, et saame pakkuda oma moest huvitatud klientidele, nii praegustele kui tulevastele iluarmastajatele, uusi ning veelgi paremaid ilutooteid ja mõnusat ostlemiskogemust. Pakume meigihuvilistele hea hinnaga kõrgekvaliteedilisi ning suurepärase disainiga tooteid,“ räägib H&Mi Baltikumi juht Marika Pyykkö.

H&M peab ilutooteid loomulikuks osaks täiuslikust moenägemusest. H&M Beauty valik peegeldab kaasaegseid moe- ja ilutrende, et aidata klientidel soovitud välimust viimistleda. Sarja on välja arendanud laia teadmiste-pagasiga võimekas  H&Mi meeskond, kellel on kogemust nii ilu- kui moemaailmast. Tiimi juhiks on kontseptsiooni looja Sara Wallander.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised