Jep, ma ütlesin selle välja….
Eesti hinnad on naeruväärsed võrreldes muu maailmaga. Ei räägi siin USA või UK turust. Vaid siin samas olevast LÄTI, LEEDU ja POOLA. Aga selleks, et aru saada, kuidas kujuneb hind tehnikutel, seletan lahti. Alustame materjali kulust …
Liim maksab umbes 20 €/pudel – jätkub umbes 3 nädalaks, kui teha teha tööd 5 p/nädalas, 4 tööd/päevas ehk siis 3 nädalat ja 60 klienti – materjali kulu inimese kohta u 0,35 €.
Ripsmete karp u 10 €/karp – ühest MIX karbist saab teha umbes 5 tööd ehk siis 2 €/inimene – materjalikulu võib ulatuda kuni 5 €/inimene olenevalt ripsmete tihedusest ja milline paigaldus.
Teip 5 € – kliente saab teha umbes 30 tk – 0,167 €/inimene.
Ehk siis need olid 3 kõige tähtsamat püsikulu. Kokku inimese kohta 3-7 € (olenevalt, kust nad oma materjale ostavad).
Sinna lisanduvad veel jooksvad materjali kulud nagu pesemisvahendid, katted voodile jne.
Päris kindel, et selle raha eest ei saa naaritsaid peale. Jah selline ongi materjalikulu. Sinna muidugi tulevad püsikulud, vesi elekter jne. Materjalile liidame juurde asukoha, kus me tööd teeme. Siis lisame palga kulu vastavalt sellele, kes teeb ausalt, kes mitte, ajakulu, kui kaua meil aega läheb ja muidugi koolitused ning meie haridus. See kõik kujundab meie hinna – enamik sellest hinnast on meie aeg, mis me kulutame teravate pintsettidega teise inimese silma kallal töötades.
KOKKUVÕTE…
Mitte kunstripsmete kui materjali hind ei ole kallis, vaid töötegija aeg on kallis !
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Koostöös peitub jõud – COLLAB4MOOD
COLLAB4MOOD on nelja eestimaise alustava brändi FIBAMI, OMOMi, PAUL BERGi ja LÕÕMu ühiskollektsioon, mis tuleb kokku 24.augustil toimuvaks Antoniuse moeetenduseks. Antoniuse…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…