Kuidas valida?
Lähtuvalt mineraalide suhtele tootes ja meie nahas, klassifitseeritakse termaalveesid hüpo-, iso- ja hüpertoonilisteks. Isotoonilised termaalveed sisaldavad kuni 1 grammi soola liitri kohta, mis on madalam kui inimese nahas. Sellised veed on mõeldud eelkõige tundliku naha hooldamiseks ning neid võib pihustada isegi haavadele (näiteks pärast jalgade raseerimist). Isotoonilised termaalveed on kõige universaalsemad ja sobivad absoluutselt kõigile. Hüpertoonilistes termaalveedes leidub juba rohkem mineraale, kui loomulikult nahas, need on tugevama mõjuga ning sobivad eriti hästi just rasuse ja paksema nahaga inimestele. Lisaks naha värskendamisele, võtavad need maha paistetusi (näiteks pärast päikesepõletust).
Sulfaat- ja naatriumvesinikkarbonaadiga termaalveed on aga kõige populaarsemad, nende koostisest leiad rohkelt seleeni, kaaliumit ja kaltsiumit. Kui aga murettekitavaks kohaks on sooja ilmaga kiiresti läikima lööv nägu, proovi naatriumi, väävli ja tsingi sisaldusega näospreisid, mis teevad rasuse ja probleemse nahaga imesid, kuid kipuvad kuiva ja tundlikku nahka veelgi enam kuivatama ning võivad tekitada ebameeldiva tunde.
Räni sisaldavad termaalveed tugevdavad ja matistavad nahka ning annavad meigile püsivust. Kõige universaalsem, normaalsele ja kombineeritud nahale sobilik, on naatriumi ja kaaliumiga termaalveed. Need komponendid tunned ära soolase maitse järgi, kui sprei pihustamisel huultele satub.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…