Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat

Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud ilubrändid võtnud käsile oma toodetele ja tootesarjadele brändisaadikute valimise. Siiski on üks tootja, kes ei ole trendivooluga kaasa läinud ja laseb oma toodetel enda eest rääkida. The Ordinary on emaettevõtte DECIEM üks nüüdseks tuntumaid brände, mille esimesed tooted tulid turule aastal 2016. Ligi kümne tegutsemisaastaga on The Ordinary kasvatanud oma tooteportfelli algsest 27-st erinevast tootest ligi 60-ni ning ettevõtte arendamisel ei ole unustatud nende algset filosoofiat – teadus ennekõike.

Brändi tooteid saab Eestis osta nii füüsilistest kauplustest kui e-poodidest: leia korralik valik tooteid brändilt The Ordinary Douglas e-poes.

The Ordinary edu taga on toodete lihtsus

Vaadates e-poodide tootevalikus ringi, jäävad kliinilise välimusega kreemid ja seerumipudelid imepärase kujuga värvilistesse pakenditesse pandud toodete hulgast kohe silma: heledatel ja tumedatel klaaspudelitel ja kreemituubidel on peal valge, musta tekstiga silt, mis edastab vaid vajalikku informatsiooni. Pakendite lihtsus on ka üks viis, kuidas ettevõte saab oma tooteid müüa konkurentsivõimelise hinnaga: kes oleks võinud arvata, et need minimalistliku välimusega pakendid peidavad endas nõnda võimast sisu ja seda ilma vajaduseta rahakotiraudu liigselt avada?

The Ordinary toodete põhimõte on lihtne: aktiivained, mida pannakse luksusbrändide toodetesse, on täpselt sama efektiivsed ka ilma parfüümide ja muude lisaaineteta. Seetõttu on toodete väljatöötamisel jäetud nende koostisest välja parabeenid, sulfaadid, mineraalõli ja muud ilutööstuses sageli täiteainena kasutatavad keemilised ühendid.

Iga toode on mõeldud kindlale nahatüübile või kindla probleemi lahendamiseks: komplekstooteid, milles on kokku pandud rohkelt aktiivseid koostisosasid, on valikus vähe ning komplekstoodete asemel soovitatakse kihiti kasutada vaid neid seerumeid, mida just Sinu nahk vajab. Selline lähenemine annab võimaluse kokku panna Sinu vajadusi arvestava nahahooldusrutiini.

Teadusele keskendumine mõjutab toodete koostist enam kui võiks arvata

Iga uue The Ordinary toote loomisel kaasatakse meeskonda nii keemikuid kui teadlaseid, kes töötavad selle nimel, et uus toode oleks võimalikult lühikese koostisosade nimekirjaga ilma selle efektiivsust ohverdamata. Toodete väljatöötamisel katsetatakse kõikvõimalikke erinevaid aktiivainete kontsentratsioone ja vahekordi, et leida tõhusaim ohutu kombinatsioon. Rõhk teaduse rollile iga toote väljatöötamisel, on brändist teinud number üks valiku neile, keda huvitab vaid hooldustoote efektiivsus ning kes ei pea oluliseks nende värvi ega lõhna.

Kuna toodetesse ei ole lisatud lõhnaaineid, peavad mõned The Ordinary tooteid kasutavad inimesed neid suisa halvasti lõhnavateks. Tõesti – kui oleme harjunud, et pakendit avades täitub ruum meeldiva ja sulni aroomiga, võib toodete “keemiline” lõhn mõjuda eemaletõukavana. See-eest ei mängi toote lõhn paljude kasutajate jaoks olulist rolli: kui oled üks nendest inimestest, kes ei pea hooldustoote lõhna selle kasutamise juures oluliseks, on The Ordinary tootesari oma hinnaklassis üks parimaid valikuid.

Kui oled The Ordinary maailmas alles uus, leiad ettevõtte kodulehelt hulganisti kasulikku infot selle kohta, kuidas iga toode Sinu nahka mõjutab ning kuidas, millal ja milliste teiste toodetega koos võiks seda kasutada. Bränd usub suuresti ka tarbijate teadlikkuse tõstmisesse ja individuaalsete vajaduste täitmisesse ning tänu sellele on tootja kodulehel ka saadaval isiklikku nahahooldusrutiini koostada aitav tööriist.

Bränd ennustab omale helget tulevikku

Mida toob tulevik brändile The Ordinary, on raske kindlalt ette ennustada. Emaettevõte DECIEM plaanib keskenduda jaemüügistrateegia uuendamisele, et muuta brändi füüsilised poed sama kutsuvaks kui e-poed. Kõrgenenud tootmiskulude tõttu otsitakse ka viise toodete hindade samal taseme hoidmiseks või nende minimaalseks tõstmiseks. The Ordinary praegune tegevjuht Nicola Kilner avaldab Vogue Indiale antud intervjuus, et ettevõttel on plaanid ka uuendada oma pakendeid, et muuta need rohkem planeedisõbralikuks ja paremini taaskasutatavateks – võimalik, et ka taastäidetavateks. Siiani järjest kasvanud tootevalik jätkab arvatavasti kasvamist ning võimalik, et näeme valikus rohkem tooteid, mis on mõeldud ka juuste, küünte või spetsiaalsete näo osade nagu huulte, silmaümbruse või kulmude-ripsmete turgutamiseks. Juba praegu on tootevalikus esindatud üksikud šampoonid, palsamid, huulepalsamid ja juuste kasvu kiirendavad tooted, kuid kindlasti võtaksid tarbijad uued valikuvõimalused hea meelega vastu.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised