Mess Ilu sõnum on traditsiooniliselt igal aastal 2 korda toimunud ilu- ja moettevõtete suursündmus Eesti Näituste messikeskuses, mis aastal 2020 on sunnitud olnud oma formaati muutma.
Projektijuht Katrin Pihela sõnul on nii pika ajalooga ürituse jaoks selline ootamatu pikk paus ehk isegi hea, on aega analüüsida tehtud tööd ja seada uusi sihte, kuhu projektiga edasi liikuda. Pihela sõnul on kosmeetikatoodete turg andnud märku vajadusest uuenduste ja muutuste järele juba mitu aastat.
Aasta 2020 on olnud eriline. Eelkõige on see muutnud inimeste tarbimisharjumisi. Üheltpoolt on muutunud ilu mõiste ning vajadus ilu- ja moetoodete järele üldisemalt. Teistpidi on sattunud aktiivne messiperiood kokku taaskord viiruse kõrghooajaga, muutes nii inimeste sotsiaalset lävimist ja avalike ürituste külastamise valmidust. Antud olukorras oli ainus riske minimeeriv lahendus tuua teemast huvitatud osapooled kokku virtuaalselt.
Neljapäeval, 1. oktoobril algav virtuaalne ilumess saab olema küll osalevate firmade arvult väiksem, kuid toob sellest hoolimata külastajani arvestatava hulga uudistooteid ja eripakkumisi. Kokku leiab virtuaalselt ilumessilt 120 ilu- ja moeettevõtte pakkumised.
Ülemaailmse koroonakriisi tõttu ei osale virtuaalmessil eelkõige meie lähiriikide ettevõtted, kes on suunanud oma ressursid kohalikul turule. Samuti on kriis puudutanud tugevalt Eesti väikeettevõtteid. „Loodan, et järgmisel aastal saame kõigi ettevõtetega aga taas messikeskuses kohtuda ja ilumessi traditsioon jätkub. Usun, et selleks ajaks on see paus aidanud meil teoks teha mitmed ideed ja uuendused. Virtuaalmessist tahaks aga arendada messindust üldiselt toetava ja lisaväärtust loova lahenduse” on Katrin Pihela tuleviku osas optimistlik.
Virtuaalne ilumess ootab kõiki huvilisi 1.-11. oktoobrini https://www.ilumess.ee/virtuaalmess/
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…
HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…