Soolasprei on universaalne toode – ta on sootu, eatu ja sobib kõigile, olenemata juuksetüübist ja peanaha olukorrast.

Tekst: Renaldo Paabel, artikkel ilmus ajakirjas IG suvi 2015
Foto: Shutterstock
Elades maailmas, mis on pidevas muutumises, kipume siiski olemasolevaga ära harjuma. Kasutame oma lemmiktooteid ja oleme nendega rahul. Justkui lapsed, kes suure entusiasmiga rebivad pakkepaberist välja oma uue kingitud lelu, mängivad sellega õhinal mõned kuud ja siis tüdinevad. Unustavad selle nurka ja leiavad uue. Samuti käitume oma „mänguasjadega“ ka meie – olgu nendeks siis klubid, kus käia meeldib, söögikohad, kus süüa, või siis viimistlusvahendid, mida igapäevaselt kasutada.
Juuksemood, nagu looduski meie ümber, ei seisa paigal oma pidevalt uuenevate trendide ja soengutega. Pilt, mis avaneb meile suvel, on hoopis teistsugune kui see, mis vaatab vastu talvel. Mingid stiilid ja kindlad tooted on samad, aga nõudlus erinev. Talvel on reeglina peas katted kas räti, bareti, kaabu vms kujul, ning siis vajavad juuksed rohkem sättimist. Inimesed tahavad ju ilusad olla ka pärast seda, kui peakate saab eemaldatud. Suvel suhtutakse juustesse natukene vabamalt. Ei ole nad liiga jäigaks fikseeritud, näha on rohkem liikuvust ja sasisust.
Hetkel on väga moes kergelt laines ja õrnalt sassis kiharad: nagu oleksid tulnud kuskilt soojast ookeanist ujumast ning juuksed kuivanud tänu meresoolale kõige ilusamasse soengusse, mida enda peas kunagi näinud oled. Vaadates ajakirju, just reklaamfotosid, näeme suvise meeleoluga seeriates just selliseid kergelt sassis soenguid. Ja nagu kunagi üks tark inimene ütles – me hakkame endale ihaldama seda, mida oma silm meelepäraseks tunnistab.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…

Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…

Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…

Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…

Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…

HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…