SeeBeauty on 2014. aasta kevadel alguse saanud bränd, mille taga seisavad Silli Eessaar ja Elo Rohtoja – kaks seitsmeaastase iluteeninduse kogemusega noort ema.
Lisaks Diamond Lashes ja SeeBeauty brändile kuulub firma tooteportfelli ka Star Lash Academy lai valik kvaliteetseid, suurepärase püsivuse ja taskukohaste hindadega tooteid.
SeeBeauty koolitused on põhjaliku teooria- ning praktikaosaga, mille käigus on võimalik omandada klassikaliste või volüümiripsmete paigaldamise tehnoloogiaid.
„Peame oluliseks enesetäiendamist ning seetõttu osaleme ka ise erinevatel koolitustel ja käime ajaga kaasas nii toodete, kui tehnika osas. Peagi lisanduvad meie koolituste valikusse ka „volume masterclass” ja „mega volume” koolitused,” selgitavad spetsialistid. „Juhul, kui õpilasel jääb 1-2 päeva kestvast intensiivkoolitusest väheks, pakume kokkuleppel ka lisakoolituspäevi. Koolituspäevade pikkus sõltub õpilase suutlikkusest uut infot omandada. Selleks, et saada sertifikaat ja tagada õpilasele oskused ning valmisolek tööks, tuleb koolitajale esitada näidistöö.”
Põhiteemad, mida koolituste käigus käsitletakse on:
Tooteinfo
Hügieen ja ohutus
Konsultatsioon
Erinevad näo- ja silmakujud
Haigused ja vastunäidustused
Paigaldus ja hooldus
jne
Kõik alustuspakid komplekteeritakse vastavalt õpilaste soovidele.
Koolitustest ja toodetest saab lisainfot SeeBeauty kodulehelt www.seebeautyeverywhere.com või meili teel seebeauty.orders@gmail.com.
Hakka SeeBeauty Facebooki fänniks klikkides SIIA.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…