Püsimeigiteemalisi nõuandeid ja soovitusi klientidele jagab kosmeetik ja püsimeigi spetsialist Piret Kesküla.
Tihtipeale eksivad algajad püsimeigispetsialistid naha sügavusega või ei oska seda määrata, ning tulemuseks ongi hoopis tätoveeritud kulmud. Püsimeigi eesmärk on rõhutada loomulikku ilu, kõrvaldada asümmeetria, korrigeerida huulte, silmade või kulmude kuju. Kõike, mida saab teostada dekoratiivkosmeetikaga, on tänapäeval kestvama tulemuse saavutamiseks võimalik luua ka püsimeigiga.
Tänapäeval võimaldab püsimeik juba katta arme, peita tumedaid silmaaluseid ja igmendilaike, juustest hõrenevale peanahale joonistada juuste imitatsiooni, modelleerida näokuju, ühtlustada rinnaoreooli värvitooni – seda eriti peale rinnaoperatsioone, kus oreool kas puudub või on ebaühtlaste äärtega. Samuti on tekkinud nõudlus rinnaoreooli tumendamiseks.
Püsimeik sobib:
• Meigitoodete koostisainetele tundlikele inimestele või allergikutele (seda muidugi juhul, kui kasutatakse kvaliteetseid, looduslikke pigmente);
• Ajapuuduse käes “kannatajatele”;
• Nendele, kes soovib saavutada kestvat tulemust, mis püsib kogu päeva vältel. Näiteks kehtib see langeva ülalau puhul, kus silmalainer kipub kaduma;
• Sportlastele, kelle ala spetsiifika ei lase tavameigil nahal püsida;
• Nendele, kes soovivad lihtsustada oma igapäevast meigirutiini;
• Kõigile, kel soovi alati hoolitsetud välja näha.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…