Mika Liias – mees, kes viis Make Up Store’i keldrist tähtede sekka

Make Up Store sai tänavu 15-aastaseks. Firma muinasjutulise eduloo taga on Mika Liias – mees, kes viis oma firma sõna otseses mõttes keldrist maailmaavarustesse.

Loomulikult küsisin Mika Liiaselt, milles peitub tema edu saladus. Ja loomulikult ei saanud ma mingisugust kindlat retsepti, vaid kõigest avala naeratuse. Samas koorub meie järgnevast vestlusest välja tõdemus, et enne kui Mika hakkas looma oma, kogus ta kokku kõik oma negatiivsed kogemused, mida tal selles vallas oli tulnud kogeda ja tegi kõike risti vastupidiselt.

Kuidas luuakse uusi trenditoone ja otsustatakse mingi toote lettidelt kadumise üle?

Toote müügilt kadumise kohta ütleb Mika naerdes, et see otsus tähendab kontoris alati suurt „tüli“. Samas ei eemalda nad kunagi müügist toodet, millele poleks alternatiivi. Trenditoonide loomiseks istub Mika aga laua taga ja vaatab erinevaid värvinäiteid läbi erinevate päikeseprillide. Ka järgmine trendimeik sünnib alati Mika juhtimisel, kuid lõppviimistlus jääb ikkagi meigikunstnikule.

Kes saab uue trendimeigi kunstnikuks?

Mika jaoks ei ole selles protsessis midagi keerulist ega kindlaks määratut. Ta leiab, et „iga idee on omanäoline ja lihtsalt tuleb leida see, kes seda stiili kõige paremini valdab”. Sellise vastuse peale uurin muidugi, kuidas need meigikunstnikud tema silmapiirile jõuavad? Ja selgub, et variante on palju – tuleb olla ise aktiivne ja ennast nähtavaks teha, nt kasvõi Facebooki kasutades.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Särava jume saladus

Kellele ei meeldi soost ja vanusest sõltumata särav välja näha? Kui suvel on kauni ja päevitanud jume saavutamine loomulik, siis…