Kindlasti tead isegi, mida tähendab "püsimeik". Saa tuttavaks - microblading - püsiva kulmumeigi loomise uusim tehnoloogia.
Allikas ja foto: RichBrows Eesti
Laitmatu kulmukaare saavutamiseks oleme valmis paljudeks ohvriteks: kitkumine, vahatamine, püsimegi tegemine. Kui veel eile tundus meile, et miski pole täiuslikum, kui 3D püsimeik, siis täna peame tunnistama, et ilmselt peame sellegi tehnoloogia üsna pea minevikku jätma.
Mis see microblading siis täpselt on?
Microblading on kliendi isikupära, kulmudisaini eesmärke ja olemasolevaid kulme arvesse võttev kulmudisaini tehnoloogia, mille käigus lisatakse naha pindmistesse kihtidesse väga vähesel määral looduslikku värvi. Kas see on tätoveerimine? Ei, kindlasti ei ole microblading kulmude püsiv tätoveerimine (nii, nagu seda tehti vanasti ja nii, nagu osad vanakooli iluteenuste osutajad seda ikka veel teevad). Sama hästi võiks küsida, kas henna-tätoveeringute tegemine on tätoveerimine. Me kõik teame, et see on hoopis midagi muud.
Kui kauapüsiv on saavutatud tulemus?
Kõik microblading tehnoloogiaga loodud kulmudisainid on loomulikult püsivamad kui lihtsalt kulmude värvimine, kuid seda ei ole võimalik võrrelda tätoveerimisega, sest umbes kahe aasta jooksul lahustub microblading protsessi käigus kasutatav värv täielikult ja täiuslikult inimese kehas ning seda ei ole enam nahal näha. Ilmselt selletõttu nimetataksegi vahel microblading tehnoloogiaga loodud kulmudisaini looduslikuks tätoveerimiseks ja pealispindmiseks tätoveerimiseks.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…