L’Oréal Paris teeb ajalugu, kasutades juuksetoodetereklaamis hijab’it kandvat modelli

L’oréal Paris on hakkama saanud millegi enneolematuga!

Nimelt kasutas L’Oréal Paris oma viimases juuksetooteid reklaamivad kampaanias modelliks ilublogijat Amena Khani, kes kannab peakatet ja kelle juukseid juuksereklaamis näha ei olegi. Tegemist on modelli, blogija ja kosmeetikabrändi Ardere Cosmetics kaasasutajaga, kes on esimene naine maailmas, kes reklaamib mainstream juuksetooteid, kandes peas hijab’it.

Selle kampaaniaga tahavad nad öelda maailmale, et miks arvate seda, et naised, kes kannavad peakatet ja kelle juukseid ei ole näha, et nad ei hoolitse oma kiharate eest. Sest ega need, kellel juuksed näha, ei hoolitse oma juuste eest ainult selle pärast, et teistele näidata, et neil on ilusad ja terved juuksed – juuksed on osa meie tervisest ja osake meist ning nende eest hoolitsetakse samamoodi nagu kogu oma keha ja tervise eest.

Khanil on Instagramis üle 570 000 jälgija ning ta on oma revolutsioonilisest saavutusest väga palju pilte sotsiaalmeediasse postitanud. Viimases postituses kirjutas blogija: “Viimasel ajal on mu juuksed nii tuhmid. Kuid ma tahan, et siis, kui ma salli peast ära võtan, need säraksid ja läigiksid – seda tahame me kõik ju! Mul on hea meel, et nüüd mu juuksed läigivad ning olen osake L’Oréal Paris Elvive World of Care kampaaniast.”


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised