Järjest enam koguvad meedias jõudu väited kosmeetikumide tohutust mürgisusest. Millegipärast kiputakse aga sageli unustama, et ka peidetud ähvardus on hea turunduslause.

Ja muuseas, seda x-faktorit, mis allergiat ja raskeid haigusi (nt vähk) tekitab, ei ole teadlased veel välja selgitanud. Vahel tundub siiski, et kosmeetikamaailmas kipuvad turundajad seda x-faktorit liigagi täpselt teadma. Huvitav küll, miks teadlased neid ei usu?!
Kuidas jõuab uus koostisaine või toode turule
Uue aine kasutuselevõtmisele eelneb kosmeetikas pikk katsetamise periood. Isegi siis, kui mõned uuringud on aine positiivseid omadusi kinnitanud, jätkatakse testimist. See nõuab suuri ressursse ja enamjaolt saavad seda endale lubada ainult suurfirmad. Kui koostisaine on turule sisenenud, saab ta mõne aja pärast kättesaadavamaks ka teistele tootjatele, kellel endal pole võimalik tootearendusse panustada. Ühtlasi kiputakse siis kokku hoidma ka koostisaine kogustelt ning sageli võib vahe kallima tootega tuleneda lihtsalt sellest, et seda head toimeainet on odavamas tootes imevähe. Kui nii, siis on veel hästi läinud, sest teise variandi puhul võidakse suurendada mõne konkreetse ja kindla ülesandega aine kogust. Kogusega liialdamine aga võib tekitada terviserikkeid. Kui nüüd järgneb tõsine nahakahjustus või allergiline reaktsioon, on süüdlane leitud ja kehtima hakkab täielik nulltolerants.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…

Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…

Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…

Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…

Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…

Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…