Järjest enam koguvad meedias jõudu väited kosmeetikumide tohutust mürgisusest. Millegipärast kiputakse aga sageli unustama, et ka peidetud ähvardus on hea turunduslause.

Tekst: Kadi Koemees
Foto: Shutterstock
Viimastel aastatel on välismeediast meilegi jõudnud lugu koduperenaisest, kes sai kodus iluprotseduure tehes surmava allergilise reaktsiooni. Väga hirmus, kuid olen seda uudist päris mitu korda lugenud ja saanud infot tervelt kahe erineva aine kohta, mis võis väidetavalt saatuslikuks osutuda. See tähendab, et lugu on sama, aga süüdlasena nimetatakse parajasti seda ainet, mis loo levitajale kasulikum on.
Olen tähele pannud, et mida kindlam on bränd oma toote headuses, seda vähem jagab ta halvustavat ja hirmutavat infot konkurentide kohta. Igal kosmeetikumil on oma eesmärk ja mida edukamalt see eesmärk täidetakse, seda edukam on toode ka turul.
Kui see eelkirjeldatud lugu tõesti ka juhtus, siis juhiksin tähelepanu hoopis asjaolule, et nn ohver tegi iluprotseduure kodus. Ta jättis maksmata know how eest, mida pakub professionaalne teenindaja korralikus ilusalongis. Teiseks ostis ta toote tavalisest supermarketist, kus müüdavad ilutooted on määratud sobima väga paljudele. Kosmeetika keeles tähendab see seda, et nii mõndagi on sinna lisatud kulbiga, kuigi vaja oleks poolt teelusikatäit, ja vastupidi.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…

Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…

Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…

Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…

Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…

Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…