KRISTEL AASLAID: Miša Sephoramaal ehk lugu sellest, kuidas minust meigifänn kasvas

Youtube, Instagram ja 30 meigipintslit

 

Aasta-kaks tagasi aga leidsin end üha rohkem ja rohkem Youtube’is ilugurusid vaatamas. Järsku ei piisanud mulle enam nendest pintslitest, mis aastatega kuidagi kogunenud olid ja mis kunagi ei vahetunud, ja olid kõik kuidagi torkivad ja imelikud. Videotes kasutatakse profitooteid. Ja tulemused on hämmastavad. “MA TAHAN KA!” Hakkasin uurima, mida nad kasutavad. Mis töövahendid, mis brändid, mis nipid. Kuid uurimine viis ju otseloomulikult edasi ostmiseni. Iga meikar, kelle grimmitooli mul au istuda oli ja tegelikult siiani on, langes ristküsitluse alla: “Mida sa kasutad?” “Miks see?” “Kuidas sa seda teed?” “Kuidas sa toda teed?” “Mida sa mulle soovitad?” “Miks see mulle ei sobi?” Ma tahan teada ja ma tahan õppida.

 

Nüüdseks hiilin igapäevaselt oma lemmikute Youtube’i kanalites, BeautyBay.com lehel, asos.com lehel, rääkimata brändide endi lehtedest. Guugeldan, kust mida saada võiks. Instagram. Oo, Instagram, ta on täis kontosid, kust inspiratsiooni leida. Paljud tooted ja trendid saavad just seal endale tuule tiibadesse ja nii on mulle näiteks täiesti haiglaseks mureks saanud küsimus – kust saan ma 24K kullahelvestega seerumit, mida kasutada näo niisutamiseks ja ka meigialuskreemina?! (Kusjuures üleeile sain teada, et BeautyBay’sse tuli see bränd – Farsali – jälle müügile, ja ma peaks selle kohe tellima, aga siis peaks tellima jälle rohkem, et oleks kasu ja samas ma just tellisin sealt asju ja ma ootasin ennast kringliks. Ma ei tea kas ma olen selleks valmis. Aga ma vist pean.)


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Särava jume saladus

Kellele ei meeldi soost ja vanusest sõltumata särav välja näha? Kui suvel on kauni ja päevitanud jume saavutamine loomulik, siis…