LUSHi meeskond julgustab oma kliente postitama isiklikku sotsiaalmeediakanalisse pilte endast koos heategevusliku kampaania tarbeks loodud seebiga.
Foto: LUSH
LUSHi meeskond julgustab oma kliente postitama oma isiklikku sotsiaalmeediakanalisse pilte endast koos heategevusliku kampaania tarbeks loodud seebiga, millel on kampaania võtmesõnum #GayIsOK. Üheks eesmärgiks on kampaaniasõnumiga jõuda läbi sotsiaalmeedia 10 miljoni inimeseni üle maailma.
Kampaania peamiseks eesmärgiks on #GayIsOK seepide müügitulust koguda vähemalt £250 000 (~350 000€), et aidata sellega seksuaalvähemusprobleemidega tegelevat LGBT (lesbi, gei, bi, trans) ühingut. Kogutud summast £50 000 (~70 000€) annetatakse kampaaniakuludeks rahvusvahelisele organisatsioonile All Out, mis mobiliseerib miljoneid inimesi läbi sotsiaalmeedia, et luua globaalne liikumine võrdsuse ja armastuse heaks.
Kampaaniast võtab osa ka LUSHi kauplus Eestis, Tallinnas Foorumi keskuses.
Täna on maailmas 76 riiki, kus samasoolisus on kuritegu ning lausa kümnes riigis võib inimene selle eest oma elu kaotada. Sellest tulenevalt ei saa #GayIsOK kampaaniast ka osa võtta ligi 100 LUSHi kauplust üle maailma.
LUSHist:
LUSH on kosmeetikatoodete jaemüüja, mille peakontor asub Poole’is Suurbritannias. Firma asutati aastal 1994 ning on pühendunud värskete käsitsi valmistatud kosmeetikatoodete tootmisele. Nimi LUSH tuleb nimeloomisvõistluselt, mille firma asutajad Mark ja Mo Constantine korraldasid oma esimeses käsitsi valmistatud ajalehes ja kataloogis. 1994. aastal avasid abikaasad Mark ja Mo Constantine esimese LUSHi poe Poole’s Inglismaal nimega Cosmetics to Go. Oma praeguse nime võttis LUSH kasutusele 10. aprillil 1995. Hetkel on maailmas üle 800 LUSHi poe 51 riigis, nende hulgas ka üks Eestis. LUSH valmistab ja müüb laias valikus käsitsi valmistatud tooteid, nagu seebid, dušigeelid, šampoonid, juuksepalsamid, vannipommid, mullibatoonid, näomaskid ning käe- ja kehakreemid erinevatele nahatüüpidele.
#GayIsOK seep
Spetsiaalselt kampaania tarbeks loodud kuldse armastuse seebi valmistamisel on kasutatud LUSHi Love lõhnaõli, mis on LUSHi omapoolne arvamusavaldus, miks #GayIsOK.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…