Eile esitleti Marsaana showroom’is moeajakirjanikele, stilistidele ja sotsiaalmeediamõjutajatele kevad-suvi 2019 moe- ja ilutrende. Peamisteks märksõnadeks on suured logod, julged värvid ja terved juuksed ning särav näonahk. Vaata ka, kes käisid tutvumas uute trendidega.
Ikooniline Ameerika kaubamärk Levi’s® tuleb kevad-suvisele hooajale vastu ajatute lõigetega, millele on lisatud tänavastiili twist. Bränd toob 90ndate Miami ning New Yorki tänavastiili õhustiku taas meieni.
Skandinaavia klassikalise, kuid samas kaasaegse stiili poolest tuntud bränd MARC O’POLO üllatab kevad-suvisel hooajal värskete põhivärvidega. Kollektsioon kannab endast ajatut klassikat mugavas võtmes, andes kandjale vabaduse siduda naiselikud vormid maskuliinsete nüanssidega.
Eesti armastatuim kodumaine bränd IVO NIKKOLO tuleb uuele hooajale vastu domineerivate toonidega, mis sobivad power-naistele: punane, roheline, sinine. Lisaks klassikalistele lõigetele näeme sel hooajal ka tugevalt maalikunstist mõjutusi saanud mustreid.
Rootsi E-kaubamaja CELLBES näitab samuti hooaja hitte: domineerivaid (lille)mustreid ning erksaid värve. Kollektsioon annab edasi mugavust ning funktsionaalsust, mis on selle hooaja peamine trendisuund.
Jalatsimoes võtavad võimust vallatud Minna Parikka jalavarjud, mille ”kaubamärgiks” on jänkukõrvad. Mängulise lähenemise ja ekstravagantsete toonidega annab armastatud Soome bränd Minna Parikka sellel hooajal jalatsimoele värskendava alguse.
Eesti ilumaailmas lööb laineid Ameerika looduskosmeetika kaubamärk YESto, mis panustab orgaanilistele toimeainetele. Yesto toob Eestisse hulgaliselt innovaatilisi lahendusi näohooldusmaailmas, tooteid probleemse naha taltsutamiseks ning näonaha igapäevaseks hooldamiseks. Bränd ei testi tooteid loomadel ehk on cruelty free.
Endiselt Lõuna-Korea juhtiv ilubränd TONYMOLY on ilublogijate lemmik oma vallatute pakendite, aga ka kasulike ja efektiivsete koostisosade poolest. Rohelise tee, teolima, tomati, õuna, bambuse ning banaani ekstrakt aitavad kevadele vastu minna särava nahaga.
Muidugi on endiselt moes ilusad ja terved juuksed. Nende saavutamiseks aitab kaasa Itaalias toodetud, kuid eestlanna Aljona Gorbatškova loodud bränd Placent Activ Milano, mis sai hooaja alguses pärjatud Anne & Stiili ilulemmiku tiitliga kahes kategoorias. Platsenta-ekstrakti sisaldavad tooted soodustavad juuksekasvu, teevad juuksed pehmeks ja annavad neile terve ja särava välimuse.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…
HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…
Särava jume saladus
Kellele ei meeldi soost ja vanusest sõltumata särav välja näha? Kui suvel on kauni ja päevitanud jume saavutamine loomulik, siis…