Miks poes taevani meeldima jäänud lõhn hakkab juba järgmisel päeval häirima? Need punktid annavad märku, et valitud aroom pole sinu jaoks „see Õige”.
Toimetas: Kristiina Virt
Foto: Shutterstock
Hästi valitud parfüüm on sinu unikaalne võimalus väljendada oma sisemist „mina”, parandada tuju või jätta endast (kallima juurde) maha unikaalse jälje. Kahjuks ei anna aga iga valitud parfüüm alati soovitud tulemusi ning võib juhtuda, et poes meeldima hakanud lõhn jääbki kodus riiulile tolmu koguma. Jagame sinuga vihjeid, mille abil saad juba poest väljumata aimu, kas antud lõhnast võiks saada su uus lemmik või kujuneb asjast hoopiski üks paras katastroof.
Räägitakse, et iga naine võiks elu jooksul leida 3 asja: oma isikliku stiili, igas olukorras toimiva efektse huulevärvi ja signatuurlõhna. Sealjuures viimase avastamine on üks raskemaid ülesandeid üldse! Kui kleidi või huulepulgaga on asi lihtne, siis lõhnaga võib juhtuda nii, et isegi ninale meelepärane valik ei pruugi kehale sobiv olla. Milline dilemma!
Niisiis, enne, kui teatud parfüümi kasuks otsustad – testi seda hoolikalt! Kui oled sobiva lõhna leidnud, piserda seda lisaks randmele ka kaelale – esimeseks tunnuseks, mis räägib parfüümi mittesobivusest on tekkinud peavalu ning tajutav raskuse tunne kaelas. Just nii reageerib organism temale mittesobivatele komponentidele parfüümis. Kuna pahatihti ei tea me isegi milline koostisosa meis millist reaktsiooni esile kutsub ja paneb pea valutama, siis puhtalt koostise lugemisest antud situatsioonis lihtsalt ei piisa.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…