Eesti oma luksus-looduskosmeetika bränd Vestige Verdant krooniti Euroopa kõige prestiižsemal iluauhindade konkursil Gala Spa Awards võimsa teise kohaga.
2. aprillil 2016 toimus Saksamaal Gala Spa Awards, kus Vestige Verdantiga võistlesid kõrvuti maailma parimad kosmeetikatootjad ning ilubrändid nagu Bulgari, Givenchy, Dior, YSL jpt. Vestige Verdanti teine koht “Orgaanilise innovatsiooni” kategoorias on märk monumentaalsest saavutusest – nende selja taha jäi maailmakuulsatelt brändidelt ligi 300 ilutoodet.
Tänaseks kuulub eestlaste loodud ilubränd sinna kategooriasse, kuhu on jõudnud kogu maailmas vaid vähesed. Kinnitust annab ka see, et kõik kohal olnud juhtivate ilubrändide loojad olid vaimustunud nende toodetest ja avaldasid tunnustust, et Vestige Verdant on suutnud saavutada auväärse koha nende kõrval.
Vestige Verdant on Eestis 2013 aastal sündinud luksus-looduskosmeetika bränd, mis loodud põhimõttele, et Sinu keha on tempel. Kõik nende tooted üdini looduslikud, kuna nad on veendunud, et iluhüved on sama olulised kui tervis ning kosmeetikatooted peavad olema tervist tugevdavad, mitte kahjustavad.
Ülalmainitu on saavutatud vaid kolme aastaga, jõudes selle ajaga üksinda kaugemale kui kogu Eesti kosmeetikatööstus viimase 80 aastaga. Täna kinnitavad nad oma positsiooni Euroopas, olles valitud nii Vogue’i kui Berliini moenädalale VIP-külalistele kingituseks, homme seavad aga oma silmad Aasiasse.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…