Tänavu kevadine vaikelu iluteenuse turul on hea hetk oma teadmisi täiendada ja ammutada uut inspiratsiooni, et veelgi vingemaid jumestusi luua. Jumestuskunstnik ja koolitaja Anna Murulauk leiab, et aktiivne enesetäiendamine on edu võti ja palju infot on e-kanalites täiesti tasuta kättesaadav.
Uurisime seega Iluteemanti dekoratiivkosmeetikat hindavalt jumestajalt Anna Murulaugult, kust tema ammutab inspiratsiooni, et pidevalt uusi ideid saada. “Inspiratsioon varitseb mind absoluutselt igal pool. Peamiselt Youtube ja Instagram ning üksikud meigibrändide veebilehed, kust leiab päris palju inspiratsiooni. Aeg-ajalt lehitsen ka vanu, peamiselt välismaalt soetatud, ajakirju (Vogue, Elle, Makeup Store jne). Ükskord mind kõnetas ühe hoone kollane sein ja sellel olevad varjud Tallinna vanalinnas, millest kohe tekkis ühe look’i visioon,” on Anna äärmiselt avatud meelega ja armastab ka ootamatute inspiratsioonipuhangute elluviimist.
Tasuta e-kanalid
Kuna Anna tegeleb ka koolituste korraldamise ja läbiviimisega, siis peab ta enesetäiendamisest väga lugu. “Olen arvamusel, et nii koolituste läbiviimine kui nendes aktiivne osalemine on edu võti. Tänapäeval liigub ka väga palju teadmisi e-kanalites täiesti tasuta,” soovitab ta silmas lahti hoida ja uudistega kursis olla.
Paljudel jumestajatel on ruumi enesearenguks. “Meigikunstnikke on tekkinud viimastel aastal kui seeni peale vihma. Kahjuks, hea PR ei võrdu heade teadmistega kasutatavate kosmeetikatoodete kohta ega eelda ilutegija elementaarset teadlikkust nahahoolduse või meigivahendite korrashoiu osas,” nendib Anna. Ta soovitab olla professionaal ja nautida info kättesaadavuse lihtsust tänapäeval ja panna see enda kasuks tööle.
“Hoida silmad lahti ja võtta aeg-ajalt osa erinevatest meigi-, soengu- ja klienditeeninduskvaliteedialastest koolitustest. Tänapäeval kompleksne teenus on hinnas ja kui teed seda hästi, siis püsiklientuur on garanteeritud,” lisab ta. “Virtuaalsel maastikul möllates soovitan rohkem vaeva näha ja kujundada oma isikubränd, omades lisaboonusena korralikku portfooliot, mida vajadusel tagataskust võtta.”
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…
HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…