Pariisi naised on oma ilu poolest tuntud terves maailmas. Särav, nooruslik ja tervisliku jumega näonahk on nendele isegi tähtsam, kui luksuslik kingapaar Christian Louboutinilt.
Tekst: Kristiina Virt
Foto: Shutterstock
Pariisitarid teavad, et enesekindlus ja hoolitsetud välimus on ilu peamised komponendid (saavutad ühe ja teine tuleb su juurde „kauba peale”!). Just seetõttu ei puudu nende kosmeetikariiulilt kunagi niisutavad kreemid, seerumid ja muudki ilueliksiirid. Peamine reegel, mida nad iial ei murraks on aga see, et isegi hea asjaga (nagu seda on hooldus) ei tohi liialdada, sest liialdus ja maitsekus ei käi kokku. Ja pariisitarid on kõike muud kui maitsetud.
1. Prantslannad teavad täpselt, millised tooted nende näonahaga sobivad ja millised mitte. Külastades kosmeetiku kabinetti ei hoia nad end küsimustega tagasi ning uurivad välja, millised komponendid ja tooted just nende naha heaks töötavad ning suhtuvad professionaalilt saadud iluretsepti soovitustesse täistõsidusega. Ja kas saakski teisiti? Nägu ei ole ju eksperimenteerimiseks!
2. Kõige tähtsam punkt näohoolduses on õigesti valitud tooted ja siinkohal ei sobi lemmikute otsimine katse ja eksituse meetodil. Lase kosmeetikul end õigete valikuteni juhatada. Nii palju on naisi, kel looduse poolt on antud kaunis nahk, kuid langedes reklaami või sõbranna soovituste ohvriks, kasutavad nad oma nahale liiga tugevaid tooteid. Ning peavad hiljem võitlema juba tõsisemate tagajärgedega.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…