Üks maailma esimesi merevetikatel põhinevate nahahooldustoodete arendaja ja tootja – Repéchage – on jõudnud Eestisse. Professionaalse spaakosmeetika brändi valikus leidub laias valikus tooteid nii erinevatele näonahatüüpidele kui ka kehahoolduseks.
Rohkem kui 20 erineval merevetikal põhinev Repêchage on välja töötanud igale nahatüübile sobiva nahahooldussarja, millest leiab rohkem kui 100 nii professionaalseks kui ka koduseks hoolduseks mõeldud toodet. Professionaalsetele spaadele ja ilusalongidele pakub Repêchage lisaks ka üle 40 hoolduse, mille seas on enim tähelepanu pälvinud firma asutaja Lydia Sarfati rajatud 4-kihiline näohooldus. Seda on nimetatud koguni üheks luksuslikumaks ilurituaaliks.
Tooted jagunevad vastavalt näonahatüüpidele erinevateks kategooriateks: tundlikule nahale mõeldud HYDRA 4 & RED OUT, normaalsele ja kuivale nahale HYDRA DEW, rasusele ja kombineeritud nahatüübile sobilik T-ZONE, rasusele ja probleemsele nahaleHYDRA MEDIC, kuivale ja normaalsele pisut küpsemale nahale VITA CURA, tuhmile ja elutule kortsukeste või nahatooni erinevustega nahale BIOLIGHT ning kõikidele nahatüüpidele sobilik nahka uuendav sari HYDRA BLUE. Veel on loodud ka eraldi tootesari FUSION koduseks näo-spa hoolduseks ning VITA CURA® BODYkehahoolduseks.
Kõik toodeteks vajalikud merevetikad korjatakse loodussäästlikult Prantsusmaal Brittany ning USA-s Maine rannikul. Spetsiaalse merevetikate filtreerimise tehnika näol jätkub Repêchage’i toodete arendamine New Jersey’s ISO 9001 sertifikaadile vastavas tootmiskeskuses.
Repêchage sai alguse Ameerikas 1970ndatel aastatel, mil brändi asutaja Lydia Sarfati avastas merevee ja merevetikate nahka uuendava ning tervendava mõju. Peale mitmeid läbiviidud uuringuid tõestas ta, et merevetikas sisaldab väga suures kontsentratsioonis erinevaid nahka niisutavaid, taastavaid, uuendavaid ning säravaks muutvaid toimeaineid, sisaldades 12 vitamiini ja mineraali, 42 mikroelementi ning 18 aminohapet.
Nahahooldusbränd Repêchage on müügil Denis Kovalenko salongis ning alates 1. septembrist ka Viimsi 18+ spaas. Lisaks on tooted müügil Repêchage’i ametlikul koduleheküljel https://www.repechagebeauty.com.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…