Toimetas: Helena Feofanov
Foto: Shutterstock
Ookeanis pesitsevad teod, on juba kümneid aastaid kosmeetikatööstuses tuntud kangelased (eriti korealaste poolt, kes on loomulikult täielikud loodusliku kosmeetika gurud). Kui teod hirmul on, toodab nende nahk tihket ainet, mis on täis toitaineid, mille kooslus stimuleerib
uute rakkude teket ja niisutab nahka paremini kui ükski teine looduslik koostisaine.
Esimesena võtsid teolima kasutusele muistsed kreeklased, kes kasutasid seda paistetuse vastumürgina. Seejärel roomasid need toitained ka kreemidesse ja eliksiiridesse, mis leidsid kasutust Lõuna-Ameerikas, kus farmerid kasutasid lima, et oma käsi terve ja pehmena hoida. Peagi avastasid teolima ka korealased, ning peale seda sai sellest suur trend, mis umbes 5 aastat tagasi jõudis ka Euroopa marketile. Nüüd leiame selliseid tooteid nii dermatoloogide kui ka paljude spa-de lettidelt.
Kreemid ja toonikud, mis sisaldavad teolima, võitlevad tumedate pigmendilaikudega, akne armidega, kortsudega ja loomulikult on nad ka niisutava ja pinguldava toimega. Dr. Matthew Schulman on hiljuti välja tulnud näohoolduse rituaaliga, mis sisaldab endas näo masseerimist mikro-nõeltega ning seejärel teolima hooldusega. Selline hooldus on öeldud elimineerima ka igasugused päikesekahjustused. Hea uudisena saab sellist rituaali kopeerida lihtsa koduse derma-rolleriga ja mõne tõhusa kreemiga, mis on saadaval ka poelettidel.
Vaata ka galeriid toodetest, mida soovitame!
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…