
Eestisse on saabunud kauaoodatud meigibränd Ameerikast – L.A. Girl, mis pakub preemiumkvaliteeti äärmiselt taskukohaste hindadega.
Meigibränd, mis on saavutanud aukoha paljude jumestuskunstnike ja influencerite meigiarsenalis, on kättesaadav kõigile – tõelisest ilueksperdist entusiastliku huviliseni. 1985. aastal loodud brändi peamisteks põhimõteteks on pakkuda kvaliteeti, olla trendikas ja innovaatiline.
Tänu oma uudsetele toodetele ja taskukohastele hindadele võimaldab bränd tootevalikut nii proffidele kui ka algajatele meigikunstnikele ja loomulikult kõikidele iluhuvilistele.
L.A. Girl annab võimaluse täismeigiks, sest pakub kõike vajalikku – primeritest kinnistava spreini. Lisaks on valikus jumestuskreemid, peitekreemid, puudrid, põsepuna ja päiksepuuder, lauvärvid, ripsmetušid, silmalainerid, kulmutooted, huulepliiatsid, – pulgad ja -läiked.
Jumestuskunstnike seas on erilisteks lemmikuteks saanud kerge tekstuuriga ja harja aplikaatoriga Pro Concealer peitekreem, mille toonidevalikus on lausa 28 tooni (5.90 €). See katab tumedad silmaalused, naha ebatäiused ja punetuse, pakkudes täielikku ja loomulikku katvust.
Pro Matte Foundation jumestuskreem, mille toonidevalikus on 14 tooni (10.90), annab siidise katvuse ning hoiab ära näo läikimise terveks päevaks. Parabeenide vaba toode, millele on lisatud E-, B5-vitamiini ja päevalilleõli.
Juba proovinud ilusõprade südamed on vallutanud ka Strobe highlighter (8.90 €), mis sobib nii põskedele, laugudele kui ka kehale. See aitab su näole lisada sügavust ning rõhutada vajalikke nurki. Toode on parabeenide- ja lõhnavaba. Saadaval 12 värvitoonis.
Tooted on hetkel müügil Loverte e-poes.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…

Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…

Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…

Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…

Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…

Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…