Louis Vuittoni reklaamid on alati olnud elegantsed ja šikid, kuid sel korral otsustas brändi loovjuht harjumuspärast suunda muuta ning jättis modellid ja fotograafid võttepäevale kutsumata.

Üldjuhul valmivad Louis Vuittoni reklaamkampaaniad ühe lihtsa, kuid toimiva retsepti järgi: nimelt kutsub brändi loovjuht Nicolas Ghesquière’s pildistamisele mõne näitleja või modelli (vältides sealjuures väga tuntud nägusid), tunnustatud fotograafi (või isegi mitu) ning valib välja põneva lokatsiooni. Sel korral läksid aga asjad totaalselt teist rada pidi. Pildistamisele ei ilmunud ükski modell ega isegi fotograaf ja tõtt öelda ei saa uue kampaania valmimise protsessi pildistamiseks nimetadagi.
Louis Vuittoni uue kevad-suvise kampaania näo joonistas arvutimängude disainer Tetsuya Nomura ning selleks sai mängumaanide armastatud staar ja ikoon – Final Fantsay 13st tuntud roosapäine Lightning. Miks just tema? Teadagi on Final Fantasy olnud üks vähestest mängudest, mida tuntakse mitte üksnes unikaalsete graafiliste lahenduste tõttu, vaid ka tegelaskujude trendikate outfittide pärast. Tegelikult ei ole Nicolas Ghesquière esimene, kes antud mängust inspiratsiooni kogus – näiteks tutvustasid Final Fantasy 13-e staarid 2012. aastal Prada meestekollektsiooni.
Esimesed kaadrid Luis Vuittoni uuest kampaaniast ilmusid Nicolas’ Instagramis, samas ei tähenda see sugugi seda, et Lightening on antud reklaami ainus staar. Hoiame igal juhul silmad ja kõrvad lahti 🙂
VAATA VIDEOT!
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Stockmanni kaubamaja avas pidulikult uuenenud moeosakonna naistele
14. novembril avas Stockmanni kaubamaja pidulikult uuenenud naiste moeosakonna. Külalistele tutvustati värskelt täienenud moebrändide ja aksessuaaride valikut ning ehete brände,…

Birkenstocki sandaalid – ideaalne valik suveks
Kas soovite teada saada, milliseid jalanõusid sel suvel valida tasub? Kui otsite mugavust ja fantastilist disaini, on meil midagi, mis…

Adidas spordirõivad ja tarvikud
Tänapäeval on spordirõivad ja -jalatsid mõeldud nii sporditegemiseks kui vaba aja veetmiseks. Tegemist on väga mugava riietusega nii vabal ajal…

Tallinn Fashion Weekil astuvad üles 25 moeloojat
Täna algav ning reedeni vältav Tallinn Fashion Week toob publiku ette üle 25 moelooja ja -brändi kõige uuema loomingu, lisaks antakse moenädala avapäeval…

Galerii: XVI Disainiöö parimad hetked
Pühapäeval lõppes Põhjala tehases XVI Disainiöö festival, mille peateemaks SOS disain. Nii kohalikud kui rahvusvahelised disainieksperdid tutvustasid uusi lahendusi üleilmsete…

Aldo Järvsoo ja Tanel Veenre moevaatemäng “Portaal”
Virtuaal-reaalsusest astuvad perroonile Taneli piksli-filtriga kangamustrid ning Aldo marsitarid. Kostüümide loomisel on kasutatud uuele maailmale omaselt võimalikult palju zero-waste põhimõtteid…