Karolin Kuusik disainis Coca-Cola reklaamidest seljakotid ning materjaliks kasutas “Taste the feeling” kampaania välireklaami postreid. Nii said kasutatud reklaammaterjalid täiesti uue elu ja väljanägemise. Koostöö eesmärgiks on näidata, et puhtama ja parema keskkonna loomiseks võib olla vägagi loomingulisi väljundeid.
„Seljakotti disainides sain ma inspiratsiooni tänavakultuuris ja just edevast ning klämmist tänavakultuurist. Inimene, kes seda kotti kannab, ei saa kindlasti olla hall hiireke vaid inimene, kes julgeb eksperimenteerida ja näidata originaalset moodi. Koti üheks oluliseks osaks on metalldetailid, mis on hetkel moemaailma absoluutne trend number 1. Samuti tekitavad silmapaistvad aksessuaarid ja koti lihtne materjal omapärase kontrasti, mis koti särama panevad“, kommenteeris Karolin Kuusik koti disaini.
Kuusiku sõnul on taaskasutus igati tervitatav ent see peab tulema loomulikult. „Tulemus peab olema ilus ja inimesed peavad tahtma neid asju ka kanda, vastasel juhul toodetakse juurde veel asju, mis lihtsalt seisma jäävad. Mul on hea meel, et on ettevõtteid, kes taaskasutusele tähelepanu pööravad ja kui Coca-Cola mulle sellist võimalust pakkus, siis võtsin selle rõõmuga vastu ning jäin ise disainitud kottidega väga rahule“, lisas ta.
Coca-Cola viib ellu ja toetab üle maailma keskkonnaalaseid tegevusi, mis on seotud kliimamuutuse, keskkonnasäästliku pakendamise, jätkusuutliku maaharimise ja veevarude säilitamise ning kaitsmisega. „Oleme võtnud endale ülemaailmse kohustuse, et viie järgneva aasta jooksul arenenud turgudel 75% kõikidest pakenditest taaskasutatakse. Eestis taaskasutatakse hetkel 61% pakendistest. “Taste the feeling” kampaanias kasutati Eestis 674 676 ruutmeetrit välireklaami materjale ja nii meile kui ka disainer Karolin Kuusikule meeldis kottide disainimise idee kõige rohkem, kuna see on uus ja põnev lähenemine juhtimaks tähelepanu keskkonnasäästlikkuse olulisusele,“ kommenteeris Coca-Cola Baltikumi turundusjuht Ieva Matulaitiene.
Enamus kotte sai tehtud kingituseks, aga väike osa kottidest tuleb müügile Coca-Cola POP-UP poodi, mis augusti alguses jõuab uuesti Eestisse ja sedakorda Weekend Festivalile Pärnus.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Birkenstocki sandaalid – ideaalne valik suveks
Kas soovite teada saada, milliseid jalanõusid sel suvel valida tasub? Kui otsite mugavust ja fantastilist disaini, on meil midagi, mis…
Adidas spordirõivad ja tarvikud
Tänapäeval on spordirõivad ja -jalatsid mõeldud nii sporditegemiseks kui vaba aja veetmiseks. Tegemist on väga mugava riietusega nii vabal ajal…
Tallinn Fashion Weekil astuvad üles 25 moeloojat
Täna algav ning reedeni vältav Tallinn Fashion Week toob publiku ette üle 25 moelooja ja -brändi kõige uuema loomingu, lisaks antakse moenädala avapäeval…
Galerii: XVI Disainiöö parimad hetked
Pühapäeval lõppes Põhjala tehases XVI Disainiöö festival, mille peateemaks SOS disain. Nii kohalikud kui rahvusvahelised disainieksperdid tutvustasid uusi lahendusi üleilmsete…
Aldo Järvsoo ja Tanel Veenre moevaatemäng “Portaal”
Virtuaal-reaalsusest astuvad perroonile Taneli piksli-filtriga kangamustrid ning Aldo marsitarid. Kostüümide loomisel on kasutatud uuele maailmale omaselt võimalikult palju zero-waste põhimõtteid…
2021 suvemütsid: värvilised ja loodussõbralikud
2021. aasta suve peakatted näevad välja loodussõbralikud, värvilised, praktilised ja stiilsed. Valmistatud 100-protsendilisest puuvillast, puuvillalõngast, sisalist, linasest ja klassikalisest suvemütsimaterjalist…