
Eelmisel nädalal Malmös toimunud Põhjala regiooni suurimal mahekaubandusmessil tuli parimate uute nahahooldustoodete topeltvõit Eestisse. Eurobiolab OÜ võitis kulla, enim rahvusvahelisi auhindu saanud kosmeetikatootja LUMI aga hõbeda.
„Eesti kosmeetika maailmataset näitavad nii võidud rahvusvahelistel tootekonkurssidel kui ka näiteks fakt, et USA üks suurimaid elustiiliajakirju Nylon tituleeris Eesti ilutoodete innovatsioonimekana n-ö uueks Koreaks,“ ütleb LUMI tegevjuht ja üks asutajatest Helen Hirv.
Välisturgudele edukalt sisenemise eelduseks on messidel osalemine, investeeringud rahvusvahelistesse mahemärgistesse ja sihtturgude analüüsiks andmebaasidele ligipääsuõiguste ostmine. See käib enamikele väiketootjatele aga üle jõu. „Konkurentsitihedas ent kõrget väärtust tootvast kosmeetikasektoris oleme kindlasti innovaatorid ning meile annab tugevust Eesti kui öko-maa taust. Maheturu osa kasvab globaalses plaanis kiiresti, mis vaid lisab investeeringutele mõttekust. Leian, et on oluline toetada just neid, kes kohalikku tooret vääristades ise tooteid arendavad ja toodavad. Ootame, et ka riik panustaks tugeva ekspordivõimekusega kosmeetikasektorisse,“ selgitab Hirv.
Malmös toimunud Põhjamaade suurimalt mahekaubandusmessilt võitis LUMI hõbeda oma uuendusliku sarjaga Tundra, mis koosneb kolmest tootest ja on mõeldud aknelisele nahale. Märtsis tõi LUMI esimese Eesti firmana koju topeltvõidu rahvusvaheliselt ilutoodete konkursilt The 2017 Beauty Shortlist Awards, kus võisteldi tuhandete toodetega 38st riigist.
Mahetoodete võistlus http://www.naturalproductsscandinavia.com/awards
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…

Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…

Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…

Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…

Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…

Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…