SeeBeauty on 2014. aasta kevadel alguse saanud bränd, mille taga seisavad Silli Eessaar ja Elo Rohtoja – kaks seitsmeaastase iluteeninduse kogemusega noort ema.
Pooleteise aasta jooksul jõudsid tegusad naised korda saata nii mõndagi ning on tänaseks valmis oma firmategevusi laiendama.„Siiani oleme pakkunud ripsmekoolitusi Soomes, peamiselt Lahtis ja Oulus, kus oleme loonud endile hea maine nii koolituste kui ka toodete hea kvaliteedi osas. Sellest talvest algavad koolitused ka Eestis, Tallinnas,” kommenteerivad Silli ja Elo. Koolitusi viib läbi suure kogemustepagasiga Elo Rohtoja, kes on õppinud erinevate koolitajate, sealhulgas ka maailma tipptegija Star Lash Academy omaniku ning hinnatud koolitaja Agnieszka Kwiatkowska käe all. „Samuti teeme tihedat koostööd Diamond Lashes looja, hinnatud rahvusvahelise koolitaja/kohtuniku Petr Lhotský’ga.”
SeeBeauty’l on ka ainuõigus DL Gentle Cleansing Foami maaletoomiseks nii Eestis, kui ka Soomes. Diamond Lashes puhastusvaht on saavutanud suure soosingu Inglismaal, Tšehhis, Poolas ning mujal Euroopas. Tegu on ainulaadse vahuga, mis peaks iga endast lugupidava ripsmepikenduste kandja kui ka tehniku meigikotis olema.
Gentle Cleansing Foam on loodud loomulike ripsmete ja ripsmepikenduste põhjalikuks hooldamiseks ning puhastamiseks meigist ja rasust, mis aitab ennetada erinevaid ja tihtipeale ebapiisavast hügieenist põhjustatud silmahaigusi. Vastupidiselt levinud arvamusele (millest hakkab vaikselt ajalugu saama), et ripsmepikendusi ei tohi pesta, on tänaseks päevaks kindlaks tehtud, et ripsmeid lausa PEAB igapäevaselt pesema. Ripsmete igapäevane hooldus pikendab ripsmepikenduste eluiga, eemaldades rasu ja mustuse, mis lõhub liimikinnitusi.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…