Pesed hommikul näo puhtaks, teed ilusa meigi ja astud rõõmsalt koduuksest välja. Kuid juba paari tunni pärast läigid sa nii nagu oleks keegi rasvase pannkoogi sulle näkku vajutanud. Pole probleemi – õnneks on sul käekotis pakk rasu imavaid salvrätte.
Enamikule rasuse või kombineeritud nahaga inimestele on probleemiks ebaloomulikult läikima hakkav nahk ning seda eriti just T-tsoonis. Kuna rasu ja läikiv nägu ei tee kedagi kaunimaks, siis üheks lahenduseks võiks olla näopesu ja uuesti meikimine, kuid see on liialt aega nõudev ja pealegi pole igal hetkel võimalik ega ka naha seisukohalt tervislik. Ehk oleks siis abiks näo puuderdamine teatud aja tagant? Uue puudrikihi lisamine aga vaid ummistab poore ja võib su naha väljanägemist veelgi halvendada. Parimaks lahenduseks nii efektiivsuse kui ka naha tervislikkuse seisukohalt on spetsiaalsed rasu absorbeerivad paberid, mis muudavad näonaha taas värskeks ja matimaks. Lisaks aitavad need ennetada põletike ja mustpeade tekke, mida põhjustavad rasuga pooridesse imenduvad meigijäägid ja mustus.
Kuidas rasu eemaldavaid salvrätte kasutada?
1) Võta pakist üks rasu eemaldav leheke.
2) Suru paber õrnalt vastu rasust piirkonda, seejuures hoia seda mõned sekundid paigal.
3) Alusta T-tsoonist ning seejärel liigu vajadusel edasi teistele piirkondadele.
NB! Väldi paberiga näo pühkimist – see on ebahügieeniline ning ajab meigi vaid laiali!
Samuti ära kasuta juba rasu sisse imanud lehte enam uuesti.
TESTI LEIAD JÄRGMISELT LEHELT …
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…