MilMil ilu- ja ärikeskus on väikefirma Tallinnas, Tartu mnt 32.
Oleme püsinud turul üle 20 aasta, jätkuvalt ainult tipptasemel ilutööle pühendudes.
Esitleme uhkusega saksa tippkosmeetika brändi Dr. med. Christine Schrammek, mille ametlik maaletooja oleme: tegemist on perefirmaga, mida on järjepanu juhtinud kolme põlvkonna arstidest naised.
Dr. med. Schrammek hakkas II maailmasõja järel patsientide põletushaavu ravima ainulaadse taimse seguga, mis osutus niivõrd efektiivseks, et ta asus seda kasutama ka kosmeetikas. Selle läbinisti taimse nahahoolduse nimeks on Green Peel® ja seda pakumegi oma klientidele.
Usume, et kaunis nahk on kõigepealt terve. Nii hooldamegi teie nahka seda kahjustamata – hapete ja keemiata, stressita ja valulike süstideta!
Green Peel® on hooldus, mille puhul ei pea kartma tagajärgi – ei nahapunetust ega -ärritust.
Kui juba kolm põlvkonda arste – kolm põlvkonda nõudlikke naisi! – on sellega rahul olnud, siis on see parim garantii, et Dr. med. Christine Schrammeki tooteid võib südamerahuga kasutada!
Meie ilukeskusesse, Tartu mnt 32, on teretulnud kõik – nii professionaalid-kosmeetikud kui lihtsalt iluhuvilised, ning meil on rõõm teha koostööd nii iluala asjatundjate kui harrastajatega!
Aitame teid toodete valimisel ning organiseerime koolitusi professionaalidele. Rõõmustame teid Dr. med. Christine Schrammeki võrratute kosmeetikatoodete võimsa abiga, andes teie nahale uue hingamise!
Armastuse ja pühendumusega
Teie
MilMil
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…