Tekst: Helena Feofanov
Foto: Shutterstock
MIKS PEAKSID JUST KOREA TOODETESSE INVESTEERIMA?
Korea kultuuris on ilustandardid väga erinevad läänemaailmast. Meie väärtustame naturaalset ilu ja paneme rõhku enda näojoonte esile toomisele, kaunile jumele ja võimalikult minimaalsele katvusele. Koreas on ideaalne meik aga arvatud olemaks see, mis muudab naise ilusamaks nii väljast kui ka seestpoolt. Suurtes kogustes erinevaid tooteid kasutavad igapäevaselt nii vanad ja noored. Seoulis leidub kosmeetikapoode iga nurga peal, isegi maaalustes metroojaamades leiad uskumatult suure valiku tooteid ja erinevaid brände leidub rohkem, kui meie sellest isegi unistada oskaksime. Korea kosmeetika on ilmselt meile kui eestlastele üldiselt väga tundmatu maa. Täna aga räägime sellest, miks peaksid kaalutlema just nendesse toodetesse investeerimist.
KOREA NAISTE ILURITUAALID SAJANDEID TAGASI
Juba muistsetel aegadel teadsid Korea naised, kuidas enda naha eest parimat hoolt kanda ja oma välimust õigete toodetega rõhutada. Valmistati enda koorijaid, kreeme, õlisid ja kõike, mida perfektne nahk vajas. Kreeme valmistati taimemahladest, loodusest leiduvat E-vitamiini kasutati niisutava ekstraktina ja ohakad olid tuntud parima näomaskina. Just sellepärast on seal nõudlus aina paremate toodete järgi.
KÕRGE KVALITEET
Paljud brändid läänemaailmas, mida meie oleme harjunud igapäevaselt endale soetama, saadavad oma tooted testimiseks just Korea marketile, kuna nende nõudlus kõrge kvaliteedi vastu on suurem kui kuskil mujal. New York Times on öelnud, et “ilutooted, mis sobivad Korea naistele, sobivad ka ülejäänud maailmale.” Näiteks on Korea naised on alati arvanud, et kulmud on näo kõige olulisem osa ja seega peab neid rõhutama kuni absoluutse perfektsuseni. Kulmutint töötati välja igale nahatüübile, kulmukujule ja –värvile enne, kui meie oma kulme üldse kitkuma hakkasime.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…