H&M teeb koostööd Rootsi kultusbränd Eytysega

H&Mil on hea meel teada anda koostööst Stockholmist pärit brändiga Eytys. Moeteadlike poolt hinnatud kaubamärk on tuntuks saanud tänu unisex disainikäekirjale, selge joonega jalatsitele ning täiuslikult kavandatud baasesemetele. Tallinna Postimaja H&Mi jõuavad 24. jaanuaril müügile kollektsiooni ,,Eytys X H&M” täiskasvanute jalanõud, rõivad ja aksessuaarid. E-kauplusest saab soetada ka lasteesemeid.

 

Eytyse disainikreedo lähtub digitaalsest ajastust ja ealiste ning sooliste piirangute puudumisest tulenevast vabadusest. Eytyse DNA põhjal kujundatud unisex-kollektsiooni keskmes on muretu ja edumeelne valik jalanõusid ja rõivaid. Avaralõikeliste jakkide, toppide ja pükste puhul on materjalidena käiku lastud jäik puuvillakangas, kunstlakknahk, nailon ja denim. Eytyse ja H&Mi disainitiimi poolt loodud jalanõuvalikusse kuuluvad nahast, seemisnahast ja kangast tennised, tossud ning saapad, mida iseloomustab Eytysele omane eriline tald, mis on kollektsiooni silmas pidades muudetud harjumuspärasest veelgi paksemaks. Iga jalanõupaar pakitakse karpi, mille tarbeks lõi unikaalse kujunduse kunstnik Zoe Barcza.

 

Ussimustrit, läikivat kunstlakknahka ja vaimukaid kujundusi kokku sobitava kollektsiooni värvigammas paistavad silma tumeroheline, ergas kollane, beež, khaki, indigosinine, valge ja must. Esemeid on omavahel lihtne kombineerida, need sobivad iga tujuga ning võimaldavad kandjal oma enesekindlust ning stiili väljendada.

 

,,Loodame tutvustada kollektsiooniga H&Mi kliendile oma muretut ja veidi robustset disainifilosoofiat, mille stiil ületab soolisi piire ja mille puhul peame kaunistustest olulisemaks toimivust. Kollektsiooni võtmeks on proportsioonid – selgete unisex-siluettide loomine, avarate lõigetega mängimine ja jõuliste arhitektuursete jalanõude disainimine. Tegemist on Eytysele omase argise välimusega, mille eesmärgiks on tuua tähelepanu keskmesse väärikus, seisukohavõtt ja enesekindlus,” tõdeb Eytyse loominguline juht Max Schiller.

 

,,Väärtustame Eytyse puhul vaid nendega seostuvat selget visuaali. Esialgu lähenesime brändile plaaniga luua jalanõukollektsioon, ent peale esmaste ideede vahetamist otsustasime toota hoopiski suurema kollektsiooni jalanõusid, rõivaid ja aksessuaare, et näidata H&Mi kliendile koostööpartneri üleüldist esteetikat ning tõekspidamisi. Soovime pakkuda oma klientidele tervikliku look’i, mille fookuses on paksu tallaga silmapaistvad jalanõud ning läbimõeldud proportsioonidega unisex-rõivad,” seletab H&Mi meestemoe peadisainer  Ross Lydon.

 


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised