Kampaania  raames müüakse super niisutavat kampaaniatoodet Draakonivilja huulevõi. Iga müüdud huulevõide müügitulust annetatakse 100% kolmele kohalikule organisatsioonile: MTÜ Kasside Turvakodu, MTÜ Loodushariduse Ühendus Fenolo ja MTÜ Eluliin.

Kuidas kampaania toimib?

Iga ostetud  Draakonivilja huulevõie annab ühe hääle ja iga klient saab ise valida, missugust organisatsiooni ta soovib toetada. Kampaania lõppedes loetakse kõik hääled kokku ja tulud jaotatakse vastavalt tulemustele: 75% müügitulust jagatakse heategevuseks kohalike organisatsioonide vahel, millest I-ne kohalik organisatsioon saab  50%, II-ne kohalik organisatsioon 30% ja III-s kohalik organisatsioon 20%. Allesjääv 25 % läheb The Body Shop fondi üldiste toetuste süsteemi.

The Body Shop Foundation on abistanud rohujuure tasandil tegutsevaid organisatsioone juba aastast 1989. Tänaseks on toetatud rohkem kui 2500 erinevat heategevusliku projekti ning kogutud enam kui 19 miljonit inglise naela.

Annetus Eesti heategevuslikele organisatsioonidele – 5.40€.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised