Kampaania raames müüakse super niisutavat kampaaniatoodet Draakonivilja huulevõi. Iga müüdud huulevõide müügitulust annetatakse 100% kolmele kohalikule organisatsioonile: MTÜ Kasside Turvakodu, MTÜ Loodushariduse Ühendus Fenolo ja MTÜ Eluliin.
Kuidas kampaania toimib?
Iga ostetud Draakonivilja huulevõie annab ühe hääle ja iga klient saab ise valida, missugust organisatsiooni ta soovib toetada. Kampaania lõppedes loetakse kõik hääled kokku ja tulud jaotatakse vastavalt tulemustele: 75% müügitulust jagatakse heategevuseks kohalike organisatsioonide vahel, millest I-ne kohalik organisatsioon saab 50%, II-ne kohalik organisatsioon 30% ja III-s kohalik organisatsioon 20%. Allesjääv 25 % läheb The Body Shop fondi üldiste toetuste süsteemi.
The Body Shop Foundation on abistanud rohujuure tasandil tegutsevaid organisatsioone juba aastast 1989. Tänaseks on toetatud rohkem kui 2500 erinevat heategevusliku projekti ning kogutud enam kui 19 miljonit inglise naela.
Annetus Eesti heategevuslikele organisatsioonidele – 5.40€.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Tavalised ilutooted, mille tootjad järgivad ebatavalist filosoofiat
Ajastul, mil suunamudijate ja blogijate kiitvad või laitvad sõnad võivad määrata toote edu või põrumise, on pea kõik ülemaailmselt tuntud…
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kuidas on Avoni kaubamärk mõjutanud naisi
Avoni algne ärimudel Avoni asutaja David H. McConnell müüs algselt raamatuid New Yorgi kodudes ukselt-uksele müüjana. Septembris 1886. aastal otsustas…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…