TULEVIK ON KOHAL! Louis Vuittoni uus reklaamnägu on arvutimängu supernaine

Louis Vuittoni reklaamid on alati olnud elegantsed ja šikid, kuid sel korral otsustas brändi loovjuht harjumuspärast suunda muuta ning jättis modellid ja fotograafid võttepäevale kutsumata.

Üldjuhul valmivad Louis Vuittoni reklaamkampaaniad ühe lihtsa, kuid toimiva retsepti järgi: nimelt kutsub brändi loovjuht Nicolas Ghesquière’s pildistamisele mõne näitleja või modelli (vältides sealjuures väga tuntud nägusid), tunnustatud fotograafi (või isegi mitu) ning valib välja põneva lokatsiooni. Sel korral läksid aga asjad totaalselt teist rada pidi. Pildistamisele ei ilmunud ükski modell ega isegi fotograaf ja tõtt öelda ei saa uue kampaania valmimise protsessi pildistamiseks nimetadagi.

Louis Vuittoni uue kevad-suvise kampaania näo joonistas arvutimängude disainer Tetsuya Nomura ning selleks sai mängumaanide armastatud staar ja ikoon – Final Fantsay 13st tuntud roosapäine Lightning. Miks just tema? Teadagi on Final Fantasy olnud üks vähestest mängudest, mida tuntakse mitte üksnes unikaalsete graafiliste lahenduste tõttu, vaid ka tegelaskujude trendikate outfittide pärast. Tegelikult ei ole Nicolas Ghesquière esimene, kes antud mängust inspiratsiooni kogus – näiteks tutvustasid Final Fantasy 13-e staarid 2012. aastal Prada meestekollektsiooni.

Lightning_LouisVuitton-rcm992x0

Esimesed kaadrid Luis Vuittoni uuest kampaaniast ilmusid Nicolas’ Instagramis, samas ei tähenda see sugugi seda, et Lightening on antud reklaami ainus staar. Hoiame igal juhul silmad ja kõrvad lahti 🙂

VAATA VIDEOT!


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised