LISATUD GALERII: Eesti moedisain võlus Washingtoni publikut

„Minu jaoks oli suur au osaleda Washingtoni moenädalal, jagada oma armastust moeloomingu vastu niivõrd suure publikuga ning saada sooja vastuvõtu osaliseks. Mood on minu jaoks väga suur vastutus. Loon oma disainerbrändi hingega, mõeldes detailideni läbi ja viimistledes iga toote. Minu missiooniks on alati olnud olla jätkusuutlik, luua võimalus pärandada unikaalset disainerloomingut emadelt tütardele ja nii edasi ning mul on väga hea meel, et saame sellises tugevas koosluses liikuda Eesti moedisainiga ühe rohkematele olulistele eksporditurgudele,“ rääkis Tiina Talumees, kelle naiselikud käsitööna valminud kleidid tõid kaasa nii koostööpakkumise Washingtoni butiigilt kui ka moepubliku imetluse.

 

„Kindlasti ei oodanud me, et kohe ühe visiidiga USA turu vallutada suudame. Kuid juba see esimene kord  andis võimaluse turust ülevaade saada, kontakte luua ning Eesti moedisainist positiivne mulje jätta. Eesti turg on väike ning disainettevõtjale on ainuke võimalus jätkusuutlikuks tegutsemiseks oma brändiga välisturgudele jõuda. Koos minnes suudame seda kindlasti teha tugevamalt ja meeldejäävamalt, mistõttu tahan ka tänada kõiki meie seekordse visiidi koostööpartnereid,“  rääkis Ülle Pohjanheimo, kelle loomingu meisterlikult viimistletud detailid ja puhaste joontega Skandinaavia stiil äratas kohapeal nii publiku kui ka moemeedia tähelepanu.

 

Lisaks moeetendusele toimusid Washingtoni Eesti moe- ja disainipäevade ajal ka Eesti Disainerite Liidu (EDL), Estonian Fashion Brands Associationi (EFBA) ning Washingtoni moeinkubaatoriga koostöös korraldatud ümarlaud, mis andis esialgse ülevaate USA turu omapärast ja võimalikest sisenemisstrateegiatest, Eesti disaini showroom & pop-up Washingtoni Eesti saatkonnas ning Eesti disainiraamatu „Woods and the Sea: Estonian Design and the Virtual Frontier“ esitlus.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised