Eesti ilu- ja moesaadik Katrin Pihela
Fotod: Erlend  Štaub, Tiina Annamaa, Galina Deinega
Tekst: Keit Laisaar

Kui mõtlen Katrin Pihela peale, meenub mulle kohe Ilu sõnum ja kui mõtlen Ilu sõnumi peale, seostub see mulle kohe Katrin Pihelaga. Ja pole ka ime, sest naine on juba 12 aastat selle eestvedajaks olnud. „Esimesed aastad nutsin palju ja lubasin loobuda iga messi eel. Sellele tasemele jõudmine, kus mess ennast ise välja müüb ja sellele piinlikust tundmata oma nime alla kirjutada saan, sellist perioodi on olnud alles viimased kuus aastat,” meenutab Katrin.

Kui kõrvaltvaatajale võib jääda mulje, et messi kokku panemine on lihtne – müü vaid stendid maha, siis tegelikult on see palju enamat: „Läbirääkimised, müügitöö, mainekujunduslikud projektid, suhtlus klientide ja meediaga. Müügikohtade paigutused on juskui näituse kuraatoritöö, kus iga stend on plaanile asetatud kindla põhjusega, teemasektorite paikapanek lähtuvalt saali logistikast ja sihtrühma huvidest, firmade paikapanek lähtuvalt tootevalikust. Pidev analüüs, mida esile tuua, mis on hetkel kuum sõna ilumaailmas, kuidas tagada, et külastaja messile tuleks ja siin kõik kaugemad nurgad ka läbi käiks.”


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised